Poniższe informacje przeznaczone są dla osób, które administrują stroną internetową.

Aby dodać pojedyncze wydarzenie na stronie należy wejść na stronę:

https://radowiska.pl/wp-admin/

Następnie zalogować się podając indywidualny login i hasło.

Po wejściu na stronę należy wybrać Wpisy > Dodaj nowy

Następnie dodaj Tytuł i treść wpisu.
Koniecznie należy wybrać kategorię gdzie ma wyświetlić się dany wpis.
W tym celu po prawej stronie w zakładce Dokument > Kategorie wybieramy rodzaj naszego wpisu.

Aby wyświetlił się na stronie głównej należy wybrać: Aktualności.
Dodatkowo należy wybrać aktualny rok szkolny, i jeśli ma wyświetlić się wpis w zdjęciach, kategorię Zdjęcia.

W treści możemy go formatować używając do tego edytora (kursywa, pogrubienie, itp.)

Po skończeniu pisania należy wybrać przycisk Opublikuj co wiąże się z faktem umieszczenia wpisu na stronie internetowej. Jeśli wybierzemy kategorię Aktualności wpis zostanie dodany do strony głównej.

Category: Administracja

Najpierw załaduj pliki na serwer:

  • Wybierz następnie: Album
  • Wpisz tytuł albumu, a następnie przycisk Dodaj zdjęcia
  • Kliknij odnośnik: Wybierz z komputera (po prawej stronie u góry ekranu)
  • Wybierz trzy kropki (więcej opcji) – u góry po prawej stronie ekranu.
  • Następnie: Opcje
  • Zaznacz Udostępnij i odznacz Współpraca i Komentarze i polubienia. Link do udostępniania proszę skopiować.

Po wgraniu plików na serwer musimy je pokazać i udostępnić link na naszej stronie.

  • Wpisz temat, oraz treść wiadomości a następnie zaznacz odpowiednie kategorie: odpowiedni rok szkolny, zdjęcia (pamiętaj aby zdjęcia wyświetlały się na stronie głównej zaznacz kategorię Aktualności).
  • Pod treścią dodaj odnośnik do zdjęć – wystarczy, że wkleisz link, który wcześniej skopiowałeś.
  • Pamiętaj, aby na samym końcu kliknąć przycisk Opublikuj
Category: Administracja

Aby dodać wpis, który ma wyświetlać news z Facebooka należy najpierw wejść na Facebooka
Obok posta, który chcesz udostępnić zaznacz trzy kropki i następnie Osadź.

Pojawi się nowe okno wybierz: Ustawienia zaawansowane

Następnie skopiuj link z kolumny URL of post

Taki skopiowany link możesz wkleić w treść wpisu, aby to zrobić wybierz już stworzony wpis lub utwórz nowy (Wpisy > Dodaj nowy wpis)

Pamiętaj aby zaznaczyć odpowiednie kategorie po prawej stronie, aby tekst był widoczny na określonych stronach.

Category: Administracja

Load More